Wednesday 5 October 2011

remaja x bertamadun

hey guys....entry kli nie mungkn akn di anggap kurang ajr...tp aku terpakse....
WARNING!!!! jgn bce kalo x suke....
hr nie dh lh aku tgh demam,turun je bas dh hbs basah lencun....gi public phone plak duit kne telan....
kesian kat yana....x psl2 main hujan sme2 ngan aku....sory girl....
dr bnting plak,ambk lh cab smpai ke destinasi....untong2 naik cab yg br beroperasi slame 2 hr....lg lh haru....
yg paling membuatkn aku bengang adalh,turun je dr cab,dh ad 6 pasang mata yg pndang slek...sakai btol!!!
melints je jln,lg lh rmai yg pandang....sekumpulan bdk2 skola yg pernh aku hormat dulu,bgai nk tersembul bijik mata pndng aku....ape??? x pernah tgk org pkai tudung labuh ngan kain biru ker????kalo setakat nk tgk x pe lh...ni siap gelak2 lh bagai...ntah ape yg lucu sgt.....kalo otak dh senteng mmg cm tu....korang tu dh besar,x pyh lh nk berfikiran cm bdk umur 2 thn!!! mimilurve dan angkatan-angkatannye mmg sial...go to hell lh!!!!x hadap aku nk tgk muke korang....

No comments: