Saturday 1 October 2011

friends forever

hey guys!!! how are you???
entry kli nie juz wanna say about friends....
pernh x korng dgr yg kwn gembira rmai,tp kwn menangis ssh nk cr....
sometime aku rse bnde tu btol,but sometime blh jd x btol right??
Dh hmpr setahun aku pindh ke skola baru....mcm2 bnde aku dh lalui....happy,sedih,pahit,manis,payau semua aku dh rse...and the best thing is,sume tu jd sgt bermakne and sgt berharge sbb aku ad rmai kwn yg sntiase ad dgn aku...dieorang adalah yana,wani,adi,rosha,jan,abel and ummi....
Thanks guys....korang adalah insan yg sgt bermakne dlm hidup aku....
ooohhh....ad lg....alin,atul and najwa....walaupun kte x satu skola lg,but korang memang terbaik....
semua bnde yg aku lalui dgn korang akn jd kenangan yg paling indah dlm hidup aku....
aku sentiase doakn korng bahagie dan jd lebih tabah dlm menghadapi fasa remaja yg sgt mencabar ni....
May your life be blessed... AMIN......

No comments: