Friday 21 October 2011

i love you!!!!

hai semua!!!
msti ble korang bce title ni je dh ckp aku gedik kn????
hahaha...sbenrnye ucpn nie aku nk tujukn kpd ank buah "pinjm" kesayangan aku....nme die Adam Naufal b.Shamsul Shahrizan.....nape aku syg die???sbb die nie lain drpd yg lain...
someone yg sgt slambe,ssh nk berckp and x pernh nk hirau keadaan sekeliling....
keje die maaaaaiiinnn aje....yg paling best,ble aku ckp" i love you kt" die,msti die buat muke...(ala2 muke mntk pelempang lh)...kalo kt ank buah "pnjm" yg lain,msti dieorang akn ckp i love you too cik yin....
haaiisshhh...pelik btol lh aku....tp x pe,aku hrp sgt one day nnti die akn ckp "i love you too cik yin"
hahaha...msti nnti aku akn jd insn yg paling happy.....

bye guys...jmpe lg di entry yg akn dtg...May your life be bless...Amin...

No comments: