Monday 3 October 2011

go away gediks!!!!

hey guys....kaifa halukum????
kli nie aku nk luahkn rse bengang & menyamph....
ATTENTION!!!! kalau korang x suke,jgn bce dr mule....ok????
aku x berniat pon nk bkk aib sesiape kt sini...aku juz nk kite sme2 ambik pengajrn drpd entry kli nie....
aku knl sorang akak nie 6 months ago....dr mule2 jumpe aku dh rse 1 aura lain mcm kt akak nie....and sangkaan aku sgt tepat....die adalh "cikaro" paling kerek dlm dunie nie.....pernh dgr x org ckp biar muke hodoh aslkn perangai terpuji.....tp....akak nie sgt mengecewakn...due-due perkre ni die x smpn dlm diri die....sgt sedih right??? aku x kisah kalo die nk control ayu ke ape ker...tp,kalo berselisih ngan org tu,senyum lh...kne byr ker kalo juz nk lemparkn 1 senyumn????yg wt aku bertmbh pelik adalh,kalo ngan bdk lelaki tu,blh je nk senyum smpai 7 juta megawattt...ble ngan perempuan,cm ape jer....singkat punyer pemikirn btol lh....lg 1,kalo diri dh x hot,x pyh lh nk perasan cm hot gler....penat lh aku nk tgk....
haa....ad 1 lg pesanan utk akak nie...kalo bju tu dh transparent,cube2 lh pkai tudung lbuh ckit....ni tak....
dr jarak 500 meter pon dh blh nmpk segale "on da way" die tu....
so....pengajaran yg blh aku smpaikn adalh :
-jd diri sndiri
-tutup aurat biarlh dgn cre yg btol
-senyum itu sedekh..(so,rjin2 lh senyum kt org lain)
semoge entry kli nie blh di jadikn pengajrn buat diri kite  semue...termasuklh aku....
igt lh....x semua org sempurne...tp, kte msih blh berusaha utk cr kesempurnaan itu....
May your life be bless....

2 comments:

aeda said...

like3..^^
smpt lg maen kira2 ye..
bpe megawatt,meter lg..
wah..
btw..aq ske..
knl kn aq spe akk tu..hehe..
haish..
oke..
peace~

pemilikhativiolet said...

hahaha...bkk skola nnti aku knl kn...die mmg hot kt skola tu...